Диханбаева Ғалия Биадиловна » №40жалпы білім беретін орта мектебі
”Коммунальное Управления образованияның
Талғар ауданы бойынша білім бөлімі” мемлекеттік мекемесінің
«Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебі»
Отдел образования Талгарского района
Приемная
+727(360-54-15)
Бухгалтерия
+7(72) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
01
сентябрь
2021

Диханбаева Ғалия Биадиловна

Тегі, Аты, Әкесінің аты: Диханбаева Ғалия Биадиловна 
Туған күні, айы, жылы: 26.06.1986
Білімі: жоғары. Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті биология экология мамандығы 
Біліктілігін арттыру (курстардан өту) туралы мәліметтер: 
2018 жылы қыркүйек айында Талғар ауданы Кіші Байсерке ауылындағы №40 орта мектепке директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары қызметіне қабылданды. 
2018 жылдың қыркүйек айынан бүгінгі күнге дейін Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №40 жалпы білім беретін орта мектебінде директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарады. 
2018 жыл Талдықорған қаласы, Педагогикалық шеберлік орталығының білім мазмұнын жаңарту шеңберінде «Биология» және «Жаратылыстану» пәндері бойынша біліктілікті арттырудың оқыту курсын аяқтады.
2018жыл «Коммунальное әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің «Информациятық технологиялар орталығы» мемлекеттік мекемесінің «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы аясында цифрлық сауаттылық курсын аяқтады.
«ActivInspire» бағдарламасы бойынша интерактивті тақтаның мүмкіндіктері курсын аяқтады.
2019 жылы Педагогикалық шеберлік орталығының Талдықорған қалалық филиалында мектеп басшыларының орынбасарларына арналған кәсіби бағдар бойынша біліктілікті арттыру курсынан өтті.
2020 жылы Педагогикалық шеберлік орталығының Талдықорған қалалық филиалында «Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» курсынан өткен.
2021 жылы «Білім беруді басқару: жаңа көзқарас, жаңаша тәсілдер» біліктілікті арттыру курсынан өтті.
Атқаратын лауазымы, тағайындау күні: мектеп директорының оқу әдістеме ісі жөніндегі орынбасары, 29.08.2018 жыл                                                                               
Жалпы педагогикалық өтілі: 8
Лауазымындағы жұмыс өтілі: 3
Аттестатталатын кезең үшін қызметтік іс-әрекет нәтижелерін бағалау:
2020-2021 оқу жылында мектеп бойынша үлгерім - 100%, білім сапасы – 63%, "Өте жақсы "деген бағаға 154 оқушы үлгереді, бұл оқушылардың жалпы санынан 21% құрайды;" жақсы "және" өте жақсы "- 351 (51,9%) оқушы, бір" 3 " – тен пәндер бойынша үлгермейтін 29 (4%) оқушы бітірді.
 Мектеп педагогтерін даярлау, кәсіби конкурстарға қатысу .
Жалпы мұғалімдердің 90% жаңа білім беру мазмұны бойынша курстан өтті.
Лучшийсіз іздену, әдістемелік саласындағы ғылыми жаңалықтар мен озық тәжірибені жетік игеру-педагогикалық ұжымға қойылып отырған басты талаптардың бірі. Курстан өтуге байланысты куәліктері тіркелген.
Мектеп педагогтерінің пәндік олимпиадаларға, шығармашылық конкурстарға қатысуы, ғылыми жарыстарға (әр түрлі қатысу).
2018-2019 оқу жылында аудандық «Лучший физика пән мұғалімі – 2019» байқауына қатысып Амиркожанова мақтау қағазымен марапатталды. «Ең үздік бастауыш сынып мұғалімі -2019» 3-ші орын иегері А.Е.Айдымбаева, «Лучший сынып жетекшісі -2019» 1-ші орын иегері ағылшын тілі пәні мұғалімі А.Қ.Әбішева, «Педагогикалық дебют-2019» 2-ші орын иегері А.И.Бакирова.
        2019-2020 оқу жылында Республикалық «Ұстаз тілегі» ғылыми әдістемелік орталығы ұйымдастырған пәндік олимпиадаға 16 мұғалім оқушыларды олимпиадаларға дайындап қатыстырғаны үшін марапатталды.
2020-2021 оқу жылында Республикалық «Ұстаз тілегі» ғылыми әдістемелік орталығы ұйымдастырған пәндік олимпиадаға 10 мұғалім қатысып І, ІІ, ІІІ орындар мен сертификаттармен марапатталды.
Мектеп оқушыларының пәндік олимпиадаларға, шығармашылық конкурстарға қатысуы,ғылыми жарыстарға (әр түрлі қатысу)
Мектеп дарынды балаларды анықтау, қолдау, дамыту және әлеуметтендіру бойынша жұмыстар жүргізіліп жатыр. Мектепте талантты және дарынды балалармен жұмыс істеудің дәстүрлі нысандары пәндік олимпиадалар, конкурстар, «Жарқын Болашақ», ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстар болды. Сондай-ақ, мектеп оқушылары «КИО», «Ақбота», «Алпамыс» және қашықтықтан өткізілген олимпиадаларға белсене қатысты. «Дарын», «Зерде» ғылыми-зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстарына 11 сынып оқушысы Әсентай Салауат пен 3 сынып оқушысы Турсунов Айбар қатысып ауданнан І орын алып, облыстық сайысқа қатысты. 
Олимпиадалар мен жарыстардың қорытындысы бойынша 5 оқушы ауданнан 2,3 орындарға ие болды. «Жарқын болашақ» Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының ұйымдастыруымен «Ұлы даланың – Ұлы Абайы» атты тақырыпта балалар өнер байқауында А.Мұхаметқали, А.Темірханова, А.Азимбекова, Г.Сапағали, Т.Олжабай, А.Нұрабай, Ж.Оразхан жүлделі І орынмен марапатталды.
2018-2019 оқу жылында 85 оқушы қатысып І орынды- 24 оқушы, ІІ орын – 29, ІІІ орын – 32 оқушы жеңімпаз атанды.
2019-2020 оқу жылында 155 оқушы қатысып. І орын – 65, ІІ орын – 44, ІІІ орын – 46 оқушы иеленді.
2020-2021 оқу жылында 60 оқушы жүлделі орынды иеленді (І орын – 15, ІІ орын – 32, ІІІ орын – 13).
Халықаралық «Britsh Buldog» интеллектуалдық марафонының жетістіктері: 
2020-2021 оқу жылында 12 оқушы қатысып 4 оқушы жүлделі орынды иеленді (І орын – 1, ІІ орын – 1, ІІІ орын-1).
5) пед. әдістемелік басылымдардағы өзінің тәжірибесін тарату.
2019-2020 оқу жылында 2 мұғалімнің «Бағалау түрлері және жаңа әдістемелерді сабақта тиімді пайдалану» тақырыбында республикалық авторлық бағдарламасы шықты;  
2020-2021 оқу жылында 1 мұғалімнің «География пәнін жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқыту негіздемелері» тақырыбында авторлық бағдарламасы шықты. 
Жаңа педагогикалық технологиялардың, оқу – тәрбие үрдісінің негізін тапқан мұғалімдердің әр түрлі ғылыми – практикалық семинарлардың қорытындысын, теориялық және практикалық материалдарын есепке ала отырып, жеке тақырыптар бойынша іздену, байқау негізін диагностикалық әдіс арқылы педагогикалық ұжым ерекшелігін анықтау мәселесі де жүйелі жолға қойылған.
Мектеп педагогтерінің тиімді тәжірибесін тарату, оны жинақтау
2018-2021 оқу жылдарында жаңа инновациялық технологиялар бойынша аудан көлемінде 6 мұғалім ашық сабақтар, 3 мұғалім семинарлар ұйымдастырып, тәжірибе таратты.
        Озық тәжірибесі бар мұғалімдер өз іс-тәжірибесін баспа беттеріне жариялап, мақалалар жазған. Преподавателидің тәжірибесі «Бастауыш сыныпта білім беру», «Озат тәжірибе», «Қазақ ұстазы», «Парасатты педагог» «Жарқын болашақ» журналдарында жарияланды (іс-тәжірибелерін осы журналдарда жариялады). 
        Республикалық педагогикалық оқуға, конференцияларға өз баяндамаларын ұсынып, сертификатқа ие болып, дипломмен марапатталған мұғалімдер: Г.Ахметова биология пәні мұғалімі, А.Топанова – тарих пәнінің мұғалімі, Ш.Есиркеева, А.Айдымбаева бастауыш сынып мұғалімдері, Ж.Нарынбаева– қазақ тілі пәнінің мұғалімі. 
Тәлімгерлік бойынша жұмыс
2020-2021 оқу жылында мектепте 15 жас маман жұмыс атқарды. Жыл басында әрбір жас маманға тәжірибелі ұстаздардан тәлімгерлер тағайындалып, жұмыс жоспар бойынша жүзеге асырылды. Тәлімгердің жүйелі жұмысының және жас маманның алғырлығы мен қабілетінің нәтижесінде Қаратас Айдана Нұрхатқызы аудандық «Талғар аруы – 2021» байқауына қатысып Бас жүлдеге ие болды. Кадырхан Мамырбек облыстық «Көңілді көктем» байқауына оқушысымен бірге қатысып Бас жүлдемен марапатталды. Даулетхан Медет Ерланұлы аудандық «Поззия, менімен егізбе едің?» ақындар байқауына қатысып IІ орын иеленді.
Біліктілік арттыру жұмысы және біліктілікті арттыру санаты
2018-2021 жылдар аралығында аттестаттаудың жаңа форматы бойынша 11 мұғалім педагог-зерттеуші, 8 мұғалім педагог-сарапшы, 17 мұғалім педагог-модератор санатына өтініш беріп, тест қорытындысы бойынша өз біліктіліктерін қорғап шықты. Жоғары санатты-2, І санатты-7, ІІ санатты-7, Педагог зерттеуші-11, Педагог сарапшы-8, Педагог модератор-17.
ЕНТ тапсырмаларын сараптауға қатысу, ЕНТ, ОЖСБ ("жолдау туралы" бұйрықтардың көшірмелерін ұсыну») 
2018-2019 оқу жылында оқушылардың білім сапасы – 62,1%, 2019-2020 оқу жылында – 63,4%, 2020-2021 оқу жылында – 64% көрсетті. 
 ЕНТ көрсеткіші: 2018-2019 оқу жылында орташа балл – 60%, ЕНТ тапсырған 6 түлектің 3-і мемлекет грант иегері атанды. 2019-2020 оқу жылында орташа балл – 62. ЕНТ тапсырған 17 түлектің 5-і мемлекет грант иегері атанды. 2020-2021 оқу жылында орташа балл – 64%, ЕНТ тапсырған 20 түлектің 5-і мемлекет грант иегері атанды.
11) білім беру ұйымдары базасында семинарлар өткізу 
     2018-2019 оқу жылында мұғалімдердің кәсіптік білім деңгейлерін көтеру мақсатында ««Жаңартылған білім беру үрдісінде оқушылардың білімін бағалаудың тиімділігі» тақырыбында аудандық семинарлар өткізілді. Ж.А. Нарынбаева 6 «Ә» сыныбымен қазақ әдебиеті пәні бойынша О.Бөкей «Тортай мінген ақ боз ат» шығарманың көркемдік ерекшелігі тақырыбында ашық сабақ өтіп, мұғалім жаңашыл әдіс-тәсілдерді қолданғанын, сабағында өз мақсатына жеткенін айтып өтті. №41 мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі сөз алып, өзіне «КАХОТ» әдісі ұнағанын айтып өтті. №14 мектеп ұстаздары пікір білдіру барысында сабақ өте жақсы өткенін айтып, ұсыныс ретінде уақытты тиімді пайдалану керектігін ескертті. Биология пәні Ғ.Б. Диханбаева 8 «А» сынып оқушыларымен «Көру мүшелерінің құрылысы. Көру гигиенасы» тақырыбында өтті. Өз сабағын қорытындылай келе, екі мақсат алғанын, топтық, жұптық, жеке жұмыс жүргізіп, әр тапсырма соңынан оқушылар дескрипторлар құрастыра білгенін жеткізді. Аудандық әдістеме жетекшілері мұғалімнің сабағын сараптай келе, жалпы сабақ өте жақсы өтіп, кітаппен жұмыс, кері байланыс, көзге арналған жаттыгуы өте қызықты болып, ерекше орын алғанын, айта кетті. «Қазіргі уақытта мектеп әдістеме жетекшісі Ғ.Б. Диханбаева осындай Республикалық семинар кезінде жұмысқа белсене қатысып, сабақ өткені мектеп мұғалімдеріне деген қолдау көрсетуі мен үлгі тұтарлығы»- деп өз ойларын жеткізді.
            Бастауыш пәні мұғалімі А.Е. Айдымбаева әдебиеттік оқу пәнінен «Кдоматасы -- Құрманғазы» тақырыбында өтті. Мұғалім сабақ мақсатына жеткен. Тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым дағдылары орындалған. Әр тапсырмадан кейін кері байланыс жүргізді. Сынып жаңа бағдарламаға дағдыланған. Сондай-ақ, бағалау түрлерін де біледі. Әдістеме жетекшілері сабақты талдау, ұсыныс тастау кезінде «Кахот», «Плейстер» әдісін қолданып, сабағы өте жаөсы жаңашылдықпен өткенін атап өтті.   
9. Кәсіби, жеке қасиеттерін бағалау: өзінің құзыретіне кіретін лауазымдық міндеттерді сапалы орындайды.Қоғамдық орындарда, ұжым ортасында жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларынсақтай біледі. Өзінің іс-әрекетімен, мінез-құлқымен қоғам тарапынан, білім бөлімі тарапынан айтылатын сынға себепкер болмаған.